this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Tuesday, July 24, 2012

RAMADHAN...

selamat berpuasa.. nak update byk cerita ni.. sal induksi umum kat hotel putra, KL.. induksi kursus kat KLANG, siap p supper gn encik sayang tetapi ditemani org ke3 iaitu zakee.. lagik, wat preparation utk dinner office, perarakan merdeka, kali pertama 'meet' abg n kakak encik sayang bersama anak buahnya, perihal MUG pemberian encik sayang.. sgt eksaited yeah lalu pecah... mcm² tol nak cite.. tp x berkesempatan.. bz..

bia la semua cerita indah+sedih tu duduk bersemadi dalam memori aku yg terkadang ingat, terkadang lupa.. nak sambung wat keje..

0 comments: