this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, July 25, 2012

jalan²

assalamualaikum... hai.. hihi.. dah 5 ari puasa kan..amacam?? ade ase cam x saba nak RAYA x??? klu ade.. u ols mmg melampau taw! erm.. aku kan, semenjak bulan pose ni.. time² wt keje ni.. curik ckt masa dok jalan² tengok BLOG org.. rajin tol depa berblogging kan.. x cam aku.. malas jek.. banyak jek yg aku nak pok pek pok pek kan sbnrnya dlm blog nih.. tp masa mencemburui lah.. lagipun keje yg x terhingga ni menyengat otak sesangat... cepat la tarikh 8/9 sampai.. tolonglah!!! baru settle keje aku nih!

haaa... aku nak cite. dah jalan² kat blog org tu.. mmg banyak resepi yg aku kopi + pes kat WORD.. pastu print la.. ape tunggu lagik.. ntah buat ke x.. blkg cerita... tp al-kisah kek mentega yg aku tengok tadik tu sedap la.. mixture pun aku ade da.. loyang cake pun aku beli dah jugak.. hamek ko.. padahal aku dok carik YIS MAURIPAN jek.. brader tu soh p kedai depan tu yg terpampang "HONEY FOOD".. dy kate kedai juai cake..

aku dalam takut² ni, p la jugak kedai tu.. al-maklum lah.. dah setahun dok c2, tataw lak kedai tu juai cake.. cam x caye jek.. TAPI!!! bile aku masuk, kedai tu bukan juai cake.. tp peralatan+bahan² buat cake.. haiyaaa... macam masuk syurga.. hati bunga².. (asenye dah terserlah kewanitaan ku.. 1st time ase teruja tengok keindahan kedai tu.. semua nak beli..)

hihik.. aku ckp nak beli yis kan tadi.. bila aku sampai c2,bukan setakat yis, mcm² aku beli.. termasuk kayu penggelek doh tuh.. n loyang cake.. leh jgk nak wat bengkang dengan loyang tuh.. (baru jadi hak milik.. patut tunggu mak belikan.. tp da dpn mata.. sapu la.. seb ritu mase cucuk wet, ade tertekan xtra amaun... huhuuhuuu..)

oklah.. nak tanam hobi rajin memasak lak pasni.. untung² sedap di tekak bile telan.. =)

*** ehh!!! erm... ade 2,3 org ni kan.. yg aku pasan sesangat, suke sgt kondem aku.. ntah ape yg dy dengki kat aku ntah. asenye xd wat salah pun gn dorg.. tp tu la kan.. dasar manusia.. mungkin ape yg ade kat aku nih, dorang xde.. itu yg asek nak sengat ati ku ini.. ya Tuhan.. Kau maha mengetahui.. berikan aku kekuatan utk bertahan dgn ragam mereka.. amin..

0 comments: