this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, July 26, 2012

ramadhan ke-6

assalamualaikum kawan²... nak taw x.. dah lame asenye aku x make up p keje taw u ols.. sumenye kerana malassss!!! disamping itu, rupa²nya aku dapat berjimat wang ringgit.. jeng! jeng! jeng!!! patutnya aku dah kena beli bedak compact baru taw!!! hahaha... x sia² jugak sikap malas tu menerokai diriku ini.. tp kena bertempat la kan..

Nway, nak nmpk kelip² today, aku sanggup iron baju malam tadi.. (selalunya aku iron time bgn tido.. time tgh terpisat² mata x leh bukak tu la aku iron baju.. hahahaha.. seb x terbakar kain!) sementara menanti msg dr si dia yg mengatakan dah sampai umah sbb kua gn kengkawan beliau, baik aku iron baju.. kalau baring pun aku x leh tido selagi dy x sampai uma.. hohoho.. takut dy p detim gn gerl ke kan.. hahaha... kejelesan terlampau disitu!

disamping itu, aku sebenarnye nak try BB baru nih.. tataw BB tu ape? sat nah.. aku tjuk!  tengok bawah ni..




erm.. pe ag nak story eh.. emm... haaa!!! aku tengah dgr lagu suara rindu.. nyanyian azad jazmin.. mati² la aku ingat azad jazmin ni orang S'pore.. sebab bila dgr lagu ni, terus terbayang wajah mamat tu.. Rupanya mamat yg wajah dy dok terbayang² depan aku tu namanya imran ajmain.. lol!! hihi.. lagu tu aku dgr masa tengok cite feri terakhir.. azad jazmin tu la pelakon dy.. dy jadik cacat.. sedih oh.. pastu, em.. aku soh encik sayang dgr lagu ni.. tataw dy dgr ke x.. huhu..

last b4 aku p rehat.. ade sesapa yg minum cococollagen x?? ape korang ase bile minum eh? kawan aku ckp, kawan dy pesan, jgn minum b4 tdo malam, nanti x leh tdo.. aah la sgt! aku minum pagi, skang ni aku asek menguap sampai nak terkoyak mulut weh! x terhitung bape puluh kali aku menguap da ni!!! mengantok teramat sampai meleleh ayaq mata!! aihhhhh~


0 comments: