this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Friday, July 27, 2012

ramadhan ke-7

assalamualaikum semua.. dah masuk hari yg ke 7 kan kite berpuasa.. amacam??? hihihi... baru abeh rehat ni.. ramai lak tade kat bahagian admin ni.. ade yg cuti la, time-off la, study la, meeting la.. tinggal aku sensorang.. nak tengok laut pun x leh.. kang laut lak tengok aku.. *tido la tu.. hihi

pagi tadik ade meeting.. 'mesyuarat agung kelab sukan'.. ade sedikit sumbangan n inisiatif yg lumayan menanti kami minggu dpn.. hoyeh!!! hoyeh!! mak abah.. t akak bagi wet raya eh.. hehehe.. disamping itu aku nak beli oven la... ase nak beli peralatan make-up, spt foundation, bla bla bla n etc!

okeh.. tade menda nak ckp lagik, aku da puas copy paste resipi biskut raya.. kan aku dah ade mixture.. wani selaku house mate aku nak bawak oven yg mak dy da x pki cuz da bli yg baru.. hehehe.. syoknye.. baru la idup berdikari kan..

0 comments: