this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, August 16, 2012

ho ho ho balik kampong!

assalamualaikum..



sari berita penting.. aku nak lik kg da pasni.. siap amek time off lagik.. yeay! erm.. pejam celik pejam celik, bulan Ramadhan dah nak berlalu pergi dah.. sedihnya.. aku ni walau xd la mkn sgt time sahur, aku tetap bangun n akan minum walau 4 teguk air.. keh keh keh.. byk tol aku minum..

sempena ari baik bulan baik.. aku mohon maaf la ek kat engkorang sume.. arap2 korang sudi maapkan aku.. aku bukan minta wet raya pon.. mtk kemaafan pun.. tetapi ianya amat bermakna wat aku!

erm.. aku dgr, Butterworth da start jammed taw.. seriau lak aku.. jgn lewat sgt sampai dah la.. jenuh weh.. ni pon nak tapau nasik ayam siap2 la kat foodcourt yg dekat gn terminal tuh..

pada yg drive..

sila la hati2 yer time memandu.. klu ade kelindan yg dok sebelah, gunakan mereka sebaiknya.. rotate2 k.. klu kelindan tu leh bawak bersembang jek tp x leh memandu, pakat2 p tdoq kat R&R secara berjemaah ok.. x larik der umah kat kg tuh..

erm.. ape lg aku nak ckp eh.. minta halal makan minum yer kalau ade terlebih kurang, tercakap depan belakang.. kat kiri mahupun tang kanan.. aku doakan  Ramadhan akan datang masih ada utk kita.. amin..

utk mak abah..

akak tengok iklan bernas, terkesan sgt kat hati ni.. otomatik teringat kat mak ngan abah.. rindu nye.. x saba akak nak lik.. jeruk yg abah kirim pun ade ni.. hehe...

utk muhd nazri yg ku cintai selalu..

ayg sayang abg.. ayg mtk maaf taw sebab salu nakal2, x dgr cakap, degil ckt.. tapi ayg sayang abg sgt2 taw..

0 comments: