this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Thursday, November 22, 2012

dovey!

ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! Syukran ya Allah.. Syukran di atas pengunduran israel drpd Palestin.. bergembiralah wahai saudara seIslamku disana... terharu sgt... mesti dorang sedang meraikan berita gembira tuh... namun, aku sgt mengharapkan kalian semua akan terus memanjatkan doa kepada ya ilahi.. agar ketenteraman dan keamanan tu akan berterusan dan berkekalan, bukan sahaja di Palestin, malah di negara2 lain.. in shaa Allah =)

(tersenyum pagi2 bila on 9 facebook sambil tgu kedatangan feri, bila terbaca tentang gencatan senjata oleh Israil)



Assalam. Hai uolss...

2 minggu lepas, on Jumaat, historynye.. My dovey, sampai dengan selamatnya di kl wat pertama kalinya! hoyeh.... Syok sgt.. Sebab duit aku byk abes! Hakhakhak.. Tp i x kesal sbb i terlalu njoy ms lik ritu.. *** Part plg best, janji aku dulu nak bwk mak lik jpe opah bila mak nak.. Tp aku dpt bwk mak jpe nenek je.. Sbb opah da arwah, gpun time tu aku lom beli kete..

itu pun sat ja jpe nenek, nenek bz, ade 3 majlis kawen, then otw lik, bwk mak jpe andak lak.. Andak i ni merupakan adik kpd mak i.. Merasa la kaki i ni lebam bile pak ndak urut ( beliau tukang urut ).. tp x mcm urut jgk sbb kaki i ni ase cm kena asah gn pisau lak bila di peganng. Sakit sgt!

heeee.. Ikutkan nak sgah sat jak.. Then andak pelawa lunch.. Pergh! sgt terbaik kari ikan solomon dy.. Pes taim i ase ikan solomon masak kari.. hakhakhak..

urusan i selama seminggu...

sabtunya (10/11/12) : p wedding kwn sekelas... ashroy, n wedding kawan my boo at putrajaya..

ahad (11/11/12) : refer pada *** di atas, after p uma nenek n andak, petangnya teman my boo p Low yatt!!! aihhh... teman beliau p perabeh wet!

isnin (12/11/12) : sepatut melepak jek kat uma tp petang tu hang out p mines sat gn byda.. mlm p carik bege bakar gn akak, adik n her bf kat shah alam tp x jpe! padan muke! hahaha..

selasa (13/11/12) : detim gn my boo.. eh, ye ke? aku pun x hengat da...

rabu (14/11/12) : chill with nini n byda.. hehehe

khamis (15/11/12) : pagi seawal 8 am, dah bertolak ke penang..

ok bai... nak lik dah.. menaip seharian padahal dok berjimba sensorang jek dalam opis nih...




 

0 comments: