this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, March 4, 2013

. . I s t i k h a r a h . .

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
 
hari ni terpanggil untuk update blog..
*tipu.. xd sape pon panggil
 
mari menaip.. waktu keje.. nak praktis jari.. nak menaip surat senang t..
*sebenarnya ramai masuk kusus, aku ade mase nak membongak
 
arituu....
*bukan arini, tapi aritu
 
Istikharah...
selalu x buat?
aku???
*tolong jangan tanya aku
 
*** perbualan x dapat dirakam  ***
 
erm... insaf bile someone to be tanya..
dah buat istikharah dah?
~ belum
*garu kepala.. jujur sangat la pulak
 
kita tak tahu siapa yg Allah gandingkan utk kita..
** garu kepala lagi.. betul kan.. kita ni cam confident jek dia tu utk kite sedangkan kita hanya merancang.. Penentunya Allah
 
mana tau sekali mimpi orang lain ke..
*tepuk dahi pulak!!! dan... tersedar dari lamunan
takut² kalau si dia bukan Allah pilih utk aku..
 
nak kena buat jugak istikharah.. nak bangun tgh pagi buta..
* selalu je tersedar.. pastu tarik selimut.. =(
ketuk kepala!
 

beristikharah lah kita kepada Allah
* senyum =)
 
 
 
 

0 comments: