this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, March 6, 2013

pergi TAK KEMBALI

 
Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
 
 
♪♫♪♪♪♫♪♫♪...
 
music lagu my girl berkumandang...
 
msg masuk from my adik...
 
"ayah byda meninggal ke? aku dgr pengumuman pagi td, orang blok 4, en alias yg dikenali ramai telah kembali ke rahmatullah... "
*berdebar² jantung aku!!!
 
aku yg tgh drive nak p keje x tgu dah, direct call byda.. tp dy x pick up..
*hati aku bertambah berdebar²nya bila dy x pick up..
 
pastu call nini pulak.. thx God, nini jwb.. aku tya dy..
 
aku : ayah byda meninggal ke??
 
nini : ko bia betol??? time aku ***** (perbuatan beliau cencor ya..) tadi aku dgr pengumuman tp x dgr siape yg meninggal tu.. xpe, t aku lalu dpn uma dy..
 
aku : ok, t roger aku. aku hrp bukan ayah dy..
 
nini : aku roger ko t..
 
 tut tut tut.. panggilan tamat disitu
 
** perbualan x same yg mcm aku taip tuk korang bace ni.. ms sms, aku x speaking pon, aku ckp melayu je.. **
 
 
 
.
 
 
.
 
 
.
 
 
. .tgh Q feri. .
 
call masuk...
 
~ suara nini lemah...
 
" ayah byda dah xde... "
 
Allah.. innalillah wailaihi roji'un
 
" sesungguhnya dari Dia kita datang dan kepada Dia kita kembali "
 
sedih saat ni, beb, aku jauh, x dpt nak mai teman ang, tp aku doakan ko, abg n mama ko cekal hadapi kehilangan arwah ayah ko.. kita yg hidup mesti teruskan perjuangan.. selalu doakan ayah tenang disane k..
 
i love u beb..
 
*** hargailah abah korang yg masih hidup...
 
AL-FATIHAH



 

0 comments: