this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Monday, April 11, 2011

hipokrit


saya benci dy!!!
saye benci dy!!!
saye benci dy!!!
saye tak mahu dy lagi!!
saye tak mahu cintakan dy lagi!!
saye tak mahu sayangkan dy lagi!!
saye tak mahu rindukan dy lagi!!
saye tak mahu kasihkan dy lagi!!
saye tak nak tengok lagi muka dy!!
saya tak nak teringat ape² pun pasal dy lagi!!
saye tak nak ade kena mengena ngan dy lagi!!
saye tak nak dy jadi kawan saye di facebook!!
saye tak mahu ingat lagi kenangan kami!!
saye tak mahu ade sebarang ikatan antara kami!!

sebenarnya...
saye tak mahu di lukai lagi..
saye tak mahu di kecewakan lagi..
saye tak mahu mengharap lagi..
saye tak mahu terus terluka..
saye tak mahu di sakiti lagi..
saye tak mahu menangis lagi..
saye tak mahu termenung lagi..
saye tak mahu di tinggalkan lagi..


dan..
saye sememangnya suka dy
saye sememangnya cintakan dy..
saye sememangnya sayangkan dy..
saye sememangnya kasihkan dy..
saye sememangnya perlukan dy..
saye sememangnya mengharapkan dy..
saye sememangnya menunggu dy..

tapi, dy x kesah.. oleh itu...


'hatiku, awak skg, bukan milik sape² pun tau, awak milik saye sorang je, saye janji, pasni, sebelum saye berikan awak pada tuan lain, saye akan cube crk tuan yg terbaik utk awak.. saye tau awak sakit sgt wahai hati.. saye pun camtu.. kesal saye kerana jd camni..nape la dy jaat dan tergamak lukakan awak, kan hatiku?? nurul minta maaf.. maafkan nurul yer hatiku.. tapi, bukan skg saye nak cari tuan baru tuk kamu wahai hati, sebab saye tau awak masih sakit lg, luka awak dlm sgt kan.. walau lom ade Dr. yg check up awak, saye tahu tu.. nti prasaan saye n stamina awak dah stabil, baru la kite bukak jalan utk dorang erk... '

0 comments: