this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, February 1, 2012

budak nanes...




assalamualaikum.. hihi.. aku tgh ot ni, tp tengok hp td (ushar FB), ade org share sumthing yg cute la.. tertarik tuk aku share.. lagi2 tang yg aku BOLD tu....

nah.. ni dia..

Tanda Seorang Lelaki Benar2 Mencintai Anda

1. Dia tidak malu untuk berbual dgn wanita lain, tetapi apabila berjumpa perempuan yg disayanginya dia akan ter'kelu' jadi batu jap. (oh.. beliau x bape kelu gn aku asenyer... ngan pompuan lain pulak aku x sure, nak kena spy ni.. ekekeeekkkeee..)

2. Dia tidak suka melihat orang yg disayanginya berbual dgn lelaki lain walaupun teman nya sendiri. (aku pun x sure.. mlm ni aku nak tanya laaa...)

3. Si dia sanggup menunggu anda walaupun anda sudah punya pacar kerana baginya selagi belum berkahwin tidak semestinya ......jodoh.. (no komen.. saya tatau ape akan jd akan datang..)

4. Si lelaki akan menunggu anda walaupun anda menyuruhnya tunggu sampai mati. (ishk.. ape punyer turrrr laaa..)

5. Si dia tidak mahu anda menjadi 'COUPLE' nya tetapi 'ISTERINYA'. (amin.. aku berdoa selalu padaNya..)

6. Dia akan menerima kekurangan anda. (inshaAllah... asenyer cam yer..)

7. Dia tidak pernah berasa bosan walaupun sudah berjam lamanya dgn anda. (baru try 9 jam.. pasni nak try sampai 12 jam lak laaa...)

♥ Wahai kaum hawa! Ingatlah mencari wanita yg menangis untuk teman lelakinya 'RAMAI' tetapi nak cari lelaki yg menangis untuk wanita adalah 1 dalam 1000! Jadi hargailah lelaki yg benar2 mencintai anda. ♥
 
i suke la.. ngeeee... budak nanes......................

0 comments: