this is millow empire's



ASsalamuaLAikum... TErIMa KAsih kerana SuDI sTalk blog aKu yg hAngat² tahi raMa² tiut iNi... Aku taKdE dIARI sEBaB semEmangnYA Aku mALAS nAK mENUliS... Sooo, bLOg NI laH pENGgaNTINYA.. *macAm LA Aku nI RaJiN NAk MenAIp kan...

Wednesday, February 1, 2012

penat laa


assalamualaikum.. time aku menaip ni, azan zohor sedang berkumandang.. tapi dah radio hot.fm, harus la kl punya waktu kan.. aku yg dok penang ni kena tunggu beberapa minit.. sebenarnya aku mengantok.. semalam fly dr klia ke penang.. x sangka mamat yg dah resign dari MOT (Ministry of Transport) dok jadi pramugara laaa ni.. ngeeee.. dok terserempak..

al-kisah, dari airport aku naik taxi putih tuk lik umah.. kena sampai RM85.80.. gile dasat.. seb baik la leh claim...

okeh.. bukan itu pointnyer.. masalahnye malas sgt ni.. maybe baru pas pekena roti nan cheese + ayam tandoori, sempena gotong-royong 5s ni.. wuuu.. hope korang sume kenyang.. aku x larat da nak order nasi.. ade yg jemu gn nasik plak.. la ni.. tala la tandoori tu nah..

ni tengah wat SKT, sapo yg keje gov taw la kot SKT tu ape.. aku dok update senarai keje2 aku.. mak aiii... banyak gak rupenyer keje yg aku wat.. ni time rehat kot, 1.40 pm.. konon2 rajin la kan.. sat g nak kena p bank lak, cash cheque.. wuuuu.. masyuk la bulan ni.. byk plak claim2 yg aku dpt.. erk, hope bkn bulan ni je, aku doakan tahun ni n tahun2 seterusnya kekal masyuk.. hahaha!!! (setakat dpt wet kutu pun masuk dlm kategori masyuk la kan.. simpanan tu namanya... hahahahaha)

ok lah.. jum solat.. dpt lena 3 mnt pun ok kan.. =)

0 comments: